Laden...

automotive online

Wil jij, als autobedrijf of garage, beter presteren binnen de automotive online? Wij kunnen jou met enkele tips helpen om online te groeien! Om deze groei te kunnen realiseren zijn er enorm veel verschillende mogelijkheden binnen de online marketing, waaruit jij als autobedrijf uit kunt kiezen. De strategie voor deze online marketingactiviteiten is vaak afhankelijk van enkele bedrijfsaspecten. Er zijn natuurlijk onderlinge verschillen tussen bedrijven wanneer het gaat om budgetten, personeel en kennis. Wij leggen jou daarom graag uit welke strategie jouw bedrijf het beste kan hanteren.

Automotive online

 Hogere verkoopcijfers behalen Bij het toepassen van car marketing moet er natuurlijk een doel gesteld worden. Voor kleine bedrijven betekent dit vaak dat er meer conversie moet komen in de vorm van websitebezoekers, aanmeldingen voor een nieuwsbrief of zelfs harde verkoopcijfers. Dat zit bij grote bedrijven juist net wat anders; daar draait het vaak voornamelijk om het vergroten van de naamsbekendheid. Het is dus enorm belangrijk om eerst jouw doel op te stellen, zodat je weet in welke richting je jouw bedrijf moet gaan sturen. Vervolgens moet er bepaald worden welke kanalen er ingezet gaan worden om het doel mee te behalen. Voor de kleinere autobedrijven betekent dit vaak dat zij kanalen in moeten gaan zetten, die afgestemd kunnen worden op een regionale doelgroep. Zo is het vaak irrelevant om bijvoorbeeld iemand uit Groningen te targeten, terwijl jouw autobedrijf in Rotterdam gevestigd is. Geschikte kanalen hiervoor zijn onder andere social media-platformen (Facebook, Instagram, Twitter etc.) en mailprogramma’s. Voor een groter autobedrijf is het daarentegen juist belangrijk om met de car marketing ook de mensen buiten het lokale dorp te targeten, zodat zij kunnen blijven groeien in hun omzet. Vaak zijn hiervoor wat grotere budgetten nodig om het doel te kunnen behalen, omdat er ook gekeken moet worden naar betaalde promotie. Belangrijke kanalen voor grote autobedrijven zijn daarom Google Ads, social advertising en public relations (PR). Kijk dus eerst naar welke bedrijfsaspecten er zijn, bepaal vervolgens het doel dat je wilt behalen en maak vervolgens een selectie van de relevante kanalen. Voilà, daar heb je jouw strategie!

https://www.occonline.nl/

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Een gezond en gelukkig huisdier begint bij de juiste zorg. Een dierenarts in Drenthe helpt bij preventieve gezondheidszorg, medische behandelingen en noodgevallen. Of het nu

Schapen zijn niet alleen charmante grazers in onze velden, maar ook belangrijke leveranciers van wol, melk en vlees. Een goede gezondheid en productiviteit van schapen

Kwartels worden steeds vaker gekozen als prooidier voor diverse roofdieren in gevangenschap. Door hun voedingswaarde, kweekgemak en andere voordelen zijn ze een uitstekende keuze voor

Als je veehouder bent, wil je je vee zoals koeien en kalveren natuurlijk zo schoon en gezond mogelijk houden. Zo hebben je koeien immers de

Steeds meer mensen kiezen er bewust voor om vogels in de winter bij de voeren. Hierdoor komen ze makkelijker de koude maanden door, die voor

  De eetkamer is een van de belangrijkste ruimtes van onze woningen. De meeste mensen gebruiken de ruimte dagelijks en is daarom een centrale ruimte

Ben jij op zoek naar een goede trimsalon in Den Haag? Dan heb je de keuze uit verschillende salons. Is jouw huisdier bijvoorbeeld toe aan

De dagelijkse sleur kan na een tijdje minder spannend en uitdagend worden dan hoe het voorheen was. Dit is vaak een gevolg van een lange

Het effect van paardenmelk tabletten  is met onderzoek bewezen. Uit onderzoek blijkt dat deze paardenmelk tabletten  goed zijn voor het lichaam en afweer. Daarnaast is