Pass 4 Sure
Image default
Telefonie

3CX: De nieuwe telefooncentrale voor iedereen

3CX is een nieuwe telefooncentrale die beschikbaar is voor iedereen. Sinds het begin van de corona pandemie in maart wordt iedereen omgeroepen om zo veel mogelijk thuis te werken. Deze maatregel heeft het kabinet al maanden gehanteerd en het thuiswerken wordt steeds normaler. Toch is het thuiswerken niet altijd even makkelijk. Met de nieuwe 3CX-technologie moet dit een stuk gemakkelijker worden omdat er vele extra’s bij inbegrepen zijn zoals bijvoorbeeld geïntegreerde videogesprekken zodat collega’s en personeel op een eenvoudige en toch persoonlijke wijze met elkaar in gesprek kunnen gaan op afstand. Ook is deze nieuwe technologie geschikt voor web conferenties of voor bedrijven met een grote klantenservice omdat de centrale ook wachtrijen kan hanteren. Bovendien geeft het de gelegenheid om te (video)bellen, chatten, sms’en en Facebook berichten allemaal in één en hetzelfde systeem. 

Makkelijker flexwerken met 3CX

Ook maakt 3CX voor jouw bedrijf het een stuk makkelijker om thuis te werken voor flexwerkers. De 3CX-technologie maakt het makkelijker omdat alle functies in dit ene systeem altijd en overal beschikbaar zijn om te gebruiken. Niet alleen via de laptop maar ook via vele andere apparaten zoals de mobiele telefoon en de tablet. Bovendien is het een technologie die in principe maar weinig hoeft te kosten, wat fijn kan zijn voor flexwerkers, omdat men alleen hoeft te betalen voor waar ze ook daadwerkelijk gebruik van maken. Bij vele andere technologieën betalen bedrijven of flexwerkers een vast bedrag. Met de 3CX-technologie kunnen bedrijven zich dus alvast voorbereiden op bijvoorbeeld een nieuwe ‘lockdown’ of simpelweg met het oog op de toekomst waarin er waarschijnlijk nog wel vaker thuisgewerkt zal moeten worden. 

Thuiswerken: de toekomst?

Er wordt steeds vaker gesproken over dat thuiswerken het nieuwe normaal gaat worden en dat men vaker in de toekomst zal moeten thuiswerken. In dat geval is de 3CX-telefooncentrale een uitkomst voor bedrijven en flexwerkers omdat alle communicatie gewoon door kan gaan via video, chat en telefoon zonder dat er allerlei verschillende applicaties en apparaten te pas moeten komen. Bezoekers kunnen ook op een eenvoudige manier contact opnemen met het bedrijf doordat de 3CX-centrale ook een live chat met zich meebrengt. 3CX is onder andere beschikbaar bij NuCall.